Історія комунального підприємства «Електроавтотранс» розпочинається з 25 серпня 1967 року. Саме тоді в Сумах був введений у дію перший тролейбусний маршрут за напрямком «Хіммістечко – Залізничний вокзал». У той час курсували 4 тролейбуси марки К – 4. Довжина контактної мережі складала 25, 6 км, а енергопостачання забезпечували дві тягові підстанції.
25 серпня 1967р. – відкриття тролейбусного руху по маршруту «Хіммістечко – Залізничний вокзал»
1967 – 1992 р.р. – введення в експлуатація тягових підстанцій №1, №3, №2, №4, №6, №8, №5, №12, №14
1968р. – відкриття маршруту «Баси – Червона площа»
1972 р. – відкриття маршруту від центру міста до Роменського шосе, аеропорту, об’єднань «Хімпром», «Гумотехніка»; введення в експлуатацію комфортабельних тролейбусі марки ЗІУ – 9.
1973 р. – перехід на безкондукторний і безкасовий методи обслуговування
1974 р. – перехід тягових підстанцій та телеуправління
1977 р. – відкриття маршруту у напрямку Курського мікрорайону
1986 р. – введення в експлуатацію цеху середніх ремонтів
1987 р. – вихід на лінію першого фірмового тролейбусу «Дружба»
1989 р. – продовження маршруту до зупинки «Гумотехніка – 2»; введення в експлуатацію пересувної тягової підстанції, що виготовлена силами колективу енергослужби підприємства
1990 р. – відкриття руху по вул. Черепіна; початок проведення капітальних ремонтів тролейбусів
1991 р. – введення в експлуатацію спареного??? тролейбусу; введення в експлуатацію автоматичної системи управління рухом (АСУР)
1992 р. – запровадження системи мовного зв’язку з використанням контактної мережі «Пульсар» ; запровадження експерименту по експлуатації тролейбуса-такси
1994 р. – відкриття маршруту №15 «ДЕПО – Колгоспний ринок»
1996 р. – відкриття маршруту №11 «Аеропорт – Роменське шосе»
1996 – 1997 р.р. – запровадження роботи кондукторів у салонах громадського транспорту
1998 р. – відкриття маршрутів №14 «Аеропорт – Центр «Берізка» та №16 «Аеропорт – з-д «Центроліт»;
2002 р. – запровадження маршруту вихідного дня №15 кільцевий «Центр «Берізка» – Колгоспний ринок» через залізничний вокзал; відкрито поліграфічний відділ по виробництву проїзних квитків; підготовчі роботи по закуску в експлуатацію контактної мережі, по якій згодом прокладений рух за маршрутами №5, №12, №13
2015 р. – запровадження тролейбусного маршруту №10А «12 мкрн – Пансіонат для ветеранів»
2016 р. – прийняті рішення про Державну акредитацію МВС України про підготовку водіїв тролейбуса (категорія Т) та рішення про надання Ліцензії на здійснення освітянської діяльності за професією «Водій тролейбуса»; розпочато навчання 1-ї групи учнів за професією «Водій тролейбуса»; відкриття маршруту №62 «Баранівка – Аеропорт» та №63 «Баси – Ганнівка»
2017 р. – завершення навчання, випуск та працевлаштування на роботу випускників 1-ї групи учнів Навчального центру; відкрито маршрути №15 та №15А, які з’єднали вул. Прокоф’єва з залізничним вокзалом, Центральним ринком та центральною частиною м. Суми; №64 «Добровільна – Добровільна»; №58А «Баси – Тополянська»; №65 «вул.. героїв Крут – Автовокзал»
На сьогодні послугами КП СМ «Електроавтотранс» щоденно користуються близько 72 000 пасажирів, з них майже 70% мають право на пільговий проїзд.
Пасажирські перевезення здійснюються за 8 автобусними та 15 тролейбусними маршрутами.
Для поліпшення якості транспортного обслуговування підприємство з початку його створення, взяло курс на оновлення рухомого складу. Керівництвом розробляється програма, яка передбачає придбання нового рухомого складу сучасних моделей та ремонт і модернізацію існуючого.